Wednesday, October 19, 2016

Gift Idea for a Pregnant Lady

Hi there! Long time no see, right? But I'm back. It's not that I'm doing nothing.. I just forget to make a post on the blog about the stuff I create! This time I would like to show you a nice idea for a gift for a pregnant friend.
Witajcie! Dawno się nie widzieliśmy, prawda? Ale już do was wracam. To nie tak, że ja nic nie robię.. po prostu zapominam pisać posty! Tym razem jednak sobie przypomniałam, że nie pokazywałam wam jeszcze pomysły na prezent dla przyszłej mamy.

A simple diary which will be a great way to celebrate the pregnancy. You don't really need a lot of scrapbooking accessories to make one, just one or two scrapbooking papers, some PL cards and a printer.
Prosty pamiętnik, który będzie pamiątką z okresu ciąży. Do zrobienia go nie potrzebujesz wielu akcesoriów do scrapbookingu, wystarczy jeden lub dwa papiery do scrapbookingu, kilka kart do PL i drukarka.


I divided the notebook into 9 sections - one section for each month. Each month has 4 or 5 blank pages to fill with various stuff.
Podzieliłam notes na 9 części, każdy miesiąc ma swoją sekcję. A każda sekcja około 4-5 stron do wypełnienia zdjęciami i myślami.


There is some space for writing, ultrasound photos, pics of the growing belly, etc.
Jest sporo miejsca na pisanie, zdjęcia z USG, zdjęć rosnącego brzuszka, itp.


Each month has one or two questions about the pregnancy, I printed them on colorful paper and just glued them to the pages. I decided to add a small envelope if the mom wanted to keep some other stuff in it.
Każdy miesiąc ma też jedno lub dwa pytania dotyczące ciąży. Wydrukowałam je na kolorowym papierze i po prostu przykleiłam do stron. Postanowiłam też dodać małą kopertę dla oczekującej mamy, w razie jakby coś jeszcze chciała tam przechować.


I hope my friend likes it and that it will be a nice keepsake.
Now a question for expecting mothers and ladies who already have children: is it really a good idea to give a gift like that? Would you fill in this notebook with photos and your thoughts?
Mam nadzieję, że mojej znajomej się podoba i że ten pamiętnik będzie kiedyś dla niej ważną pamiątką.
I teraz pytanie do was, do ciężarnych i do Pań, które już mają swoją gromadkę: co myślicie o tego typu pamiątkach? Uzupełniałybyście taki notes zdjęciami i wspomnieniami?




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

What have I been up to lately? Well, not much really. I'm trying to get back on my work&study track and it's been a mess! I just can't organise myself as I used to last year. But hopefully, I just need time.
A tak poza tym co u mnie słychać? Hmm, w sumie to nic ciekawego. Próbuję wrócić do mojego trybu praca + studia ale jak na razie to jeden wielki chaos. Nie potrafię się zorganizować, a rok temu wszystko miałam tak świetnie poukładane. No, ale mam nadzieję, że z czasem wrócę na ten zorganizowany tor.

I bake to make my days more pleasant, sweeter.. Last week I made the Forest Moss cake and I'm in love! With it's look and taste! If you have some time this weekend, you should really try it out!
Żeby umilić sobie czas.. piękę. W zeszłym tygodniu zrobiłam tort Leśny Mech i powiem wam, że wyszedł świetnie! Fajnie wyglądał i smakował idealnie! Jeśli macie w ten weekend trochę czasu to polecam spróbować go zrobić!


Have a nice day guys.. and stay tuned! More posts soon!
Miłego dnia kochany.. Wkrótce więcej postów!

marysza

2 comments:

  1. Pomysł na prezent bardzo mi się podoba! Z doświadczenia wiem, że równie fajny byłby taki dziennik po rozwiązaniu dla notowania ciekawostek z życia Brzdąca dla Brzdąca. Sama coś takiego prowadzę :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak, taki dziennik z życia maluszka też jest świetną pamiątką. Kilka osób prowadzi coś w stylu specjalnego Project Life'a dla malucha - podziwiam te mamuśki za to, że znajdują na to czas :)

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...